Известие

Collapse
No announcement yet.

защо гърми?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    добре кайи ми по кое съдиш че дебитомера е за смяна при положение че ако е за смяна ще дава голям разход а и те работите са навързани мисля.
    Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


    Comment


    • #32
      дебитомера просто казва какво количество въздух влиза, за да може компютъра да подаде правилно количество гориво и да се образува коректната гориво-въздушна смес. За което разбира се се грижат и няколко термо датчика забучени в охладителната система. Когато някой от тези детайли сдаде багажа колата прави магарии. Когато колата си загрее, колата си влиза в нормален режим и няма проблеми. проблема е когато колата е студена, а и се подава гориво все едно е топла и обратното, както и случая когато навън е топло, а датчика(дебитомера примерно) казва на компа че е мноооого студено(приемаме, че всички са наясно с това, че когато въздуха е студен освен всичко е по-свит и влиза и по-голямо количество кислород,което компютъра го знае и поради което се подава и повече гориво) и .... съответно колата се дави и почва да гърми в изпускателните колектори или с други думи нейде из аспуфа.
      п.п.
      с други думи всичко това е поради неправилна гориво-въздушна смес при студен мотор, иииии колите гърмят, давят се, палят от 2-ри, 3-ти път и всякакви щуротии, от този род.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

      Comment


      • #33
        благодаря за отговора има логика.но не съм на 100% че дебитомера ми е за смяна.искам да го пробвам това дали е така със здрав дебитомер и ще стане ясно дали е от него.
        Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


        Comment


        • #34
          Определено има много голяма логика във всичко което споделя колегата но понякога излизат доста по прости ситуации....и всичко е много относително и индивидуално......

          имам един такъв може да звучи глупав въпроса но от скоро имам Алфата а някъде четох че Боксера нямал дебитомер ...аз мисля че има и че съм го вийдал но...ако има компетентен Благодаря
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • #35
            Бош от евтините за 60лв.
            sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от junior Покажи съобщение
              Бош от евтините за 60лв.


              Благодаря колега значи не съм се объркал.....абе как има хора дето говорят еи така разбрали неразбрали чули не чули мммм тои даже ако се не лъжа моя е някъде на видимо място под капака ,ако не е то значи нещо друго мисля за него ама поне по формата на него ми прилича
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                Благодаря колега значи не съм се объркал.....абе как има хора дето говорят еи така разбрали неразбрали чули не чули мммм тои даже ако се не лъжа моя е някъде на видимо място под капака ,ако не е то значи нещо друго мисля за него ама поне по формата на него ми прилича
                ъъъъ, не знам кой какво е чел и недочел, разбрал и неразбрал но колегата говори, че е сменил свещи от евтините на Бош за 60 лв. И все пак неговия мотор е ТС, което няма нищо общо с боксьора.
                само за протокола, ей тва е дебитомера, не съм 100% сигурен ама боксера според мен няма дебитомер.

                на TS мотора стои тук: под номер 3
                Attached Files
                Last edited by phoenix; d.m.y г., 10:50.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #38
                  при мен беше от крив клапан.ремонтирах мотора и проблема изчезна.След половин година се повтори,абсолютно същото.Гърми и то яко.Смених и компа,ама нъцки.Най накрая започнах да изключвам един по един датчиците и се оказа датчика за температура на въздуха.Диагностиката казва,че е наред,ама като го изключа и мотора започва да мърка и идва на себе си.Давам само идея за един метод.Изключваш един по един датчиците,включително и сондата.Пробвайте го!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    аз писах и по-горе, че датчика за температурата е следващия виновник, при колите без дебитомер този датчик е много досаден, понеже не се засича на никакви комп. диагностики. На старата кола имах този яд. Датчика обикновенно е син на цвят и по принцип е забучен на входящите колектори, при боксера не знам къде е... не съм се ровил из таквоз дживотно.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                    Comment


                    • #40
                      На 1.6 боксер, Рочестър, датчика е на входящата гумена тръба и гледа точно напред.

                      П.П. Между другото сега видях, че и на 1.3 БОШ е там датчика. Предполагам и на 1.6 БОШ е там
                      Attached Files
                      Last edited by Speeder; d.m.y г., 19:04.
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #41
                        Мхм да разбрах Благодаря ви а дали колегата "Speider" неможе да каже със сигурност дали Боксерите имат дебитомер
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • #42
                          1.3,1.6 Боксер нямат дебитомер.
                          1.7 16v боксер има дебитомер.
                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #43
                            Благодаря ти много ...радостна информация една скъпотиика по малко
                            Alfa 145 1.4 t.s

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                              На 1.6 боксер, Рочестър, датчика е на входящата гумена тръба и гледа точно напред.

                              П.П. Между другото сега видях, че и на 1.3 БОШ е там датчика. Предполагам и на 1.6 БОШ е там


                              ммммм поне доколкото ми казаха в сервиза на Алфа ромео като ходих,че аз не съм с БОШ моята елекроника и тем подобни били от старите незапомних точно системата ама била по здрава
                              Alfa 145 1.4 t.s

                              Comment


                              • #45
                                Мисля, че това са всички видове инжекциони слагани на 145/6 боксер:

                                IAW - Boxer 1.3 8v Engine
                                Motronic MP3.1 - Boxer 1.6 8v Engine
                                Rochester - Boxer 1.6 8v Engine
                                Motronic M2.10.3 - Boxer 1.7 16v Engine

                                Май наистина се бъркам за 1.3
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X